Khamis, 10 November 2011

Ok tak jadi cuti dari tulis blog

Bila masuk di alam career ni, banyak perubahan2 yang berlaku di luar kesedaran aku. Masa pon dah jadi pantas berlalu dan aku pon malas2 tulis blog.

Sebenar nya aku cuba nak kongsi kan beberapa pandangan dan pengalaman dalam blog nurimantalib.com tentang ilmu perniagaan. Tetapi masa selalu mencemburui aku. Asik sibuk dengan aktiviti kemalasan aku je.

Jadi aku hari ni buat keputusan nak tulis blog tukiman ni balik walaupon isi kandungan adalah mengarut. Di sebab kan laptop pon aku dah malas nak on kan, tulis gune ipad je la. First time jgak ni tulis blog gune ipad, xpe layankan je.

Tadi baru lepas curi masa lepak dengan rumate waktu kat u dulu. Tatap la puas2 gambar ini. Sekian artikel yang takde paedah dari aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan