Khamis, 28 Februari 2008

Negara Ku 2008


Salam, skarng ni sibuk dgn politik. aku x suke politik. tp perlu ada kesedaran politik ni. negara sekarang ni dibwh pemerintahan



senang je kalo nak tgok flag ni kat sok kabar or media masa as promotion medium. dalam tu gak ada yg memburuk2 kan dan memuji2 pihak tertentu.yup mahasiswa x bleh terlibat secara langsung dalam politik. dan arahan ni diberikan dari Pak Lah. perdana menteri Malaysia.

aku mmg seorg yg berfikiran yg positif. 1 gambar, org bleh bwat mcm2 fitnah. tp bile aku tgok banyak gambar?



aku terdiam tgok pemimpin dlm gambar nih
(dgn action geleng kepala).


dalam menempuh dunia mahasiswa buat aku lebih matang. dan aku sedar, media masa bukan lah satu2nya sumber informasi. rakyat yg mengkaji akan memahami. suara bijak pandai perlulah didengari.

"MENGKRITIK BUKAN BERMAKSUD MENENTANG"
"BERPOLITIK PERLU LAH ADIL"

"AKU SAYANG MALAYSIA"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan