Ahad, 24 Februari 2008

Reminder for me


"haiya.... u x tido lg ke?" bunyi suara dlm lewat 3am
"oo xdela ade keje skit" jawab aku sambil belek2 laptop

"jarang a nampak u study" kate apek tu walaupon muke die mcm bagon tido

"......."
aku cume senyum je dlm 5 saat.kemudian aku tanye balik.

"u bwat ape td?"
"saya bwat programming skit, ada yg x faham"pastu die sambung lg
"u kan jd presiden biar je la komiti u bwat keje, apa2 u fuck(marah) sama project manager saja"....kata die
aku pon cakap
"yup mmg saye monitor mereka, saye tau level of management"....

............



mlm tu buat aku berfikir, ade org mempunyai pendapat yg sama, tp situasi yg berbeza. mungkin die x faham mcm mane situasi aku skarang nih. ape2 pon aku amik kata2 die dari aspek yg positive. jgn lupe blaja~~
trima kasih

1 ulasan: