Selasa, 15 Julai 2008

pemikiran baru

k esok keje
ari ni dah amik cuti
laptop XPS m1330 dah beli
sehari lepas baru balik CASFUMAL
event yg bagus di Pan Pacific Hotel
hari berkenaan jugak adalah hari
yg banyak aku bercakap
yes aku pon baru sedar aku seorg yg kuat bercakap
kat office (CUBIC termpat internship)
agak bosan sikit, sbb
xde orang nak bercakap
work environment as
Trainee System Analyst
yg support development team
agak x serasi dgn aku
tp xpe, yg pasti aku x nak jd programmer
n nak bukak business sendiri.
hehehe
kat casfumal mostly speaker cerita benda yg sama sal leadership
tp aku faham yg
"Leader is reader"
mmg banyak input yg aku dapat dalam mnggu tu
lepak dgn Gori plak, die ajar mcm mane nak
create network.
sempat gak baca buku die
"nota jutawan, nota motivasi"
aku slalu meletak kan membeli buku adalah membazir
tp, kalo anda dah minat membaca
adakah beli buku tu membazir?
kalo mengikut jadual
skarang crew medtech july08 dah setle utk
media briefing yg mane
presenter nukman dan hafiz
x tau la ape citer.
yg aku bleh bwat, bg pantun je hehe.
k
p/s: keje x best, zaman belajar best. tp keje dapat duit. duit best hoho

Tiada ulasan:

Catat Ulasan