Jumaat, 29 Januari 2010

Baru lepas cat blog

adik beradik cahayanika

Photo by ayah: berusaha keras utk hasil kan muke cute

Aku semakin tak rajin memblog sebab banyak aktiviti2 lain. Tapi sempat jugak mengecat kat blog ni. Masih lagi dalam sesi touch up blog . Ape2 pon aku nak ucap kan kan welcome blog baru dengan warna tema cokelat. Yeah, aku suke cokelat.

Cat lame dalam kenangan.

Nuriman bin Talib - Universiti Teknologi PETRONAS_1264606816182

p/s: Yang lepas tu lepas la, kite fikir utk lebih kedepan plak hehehe



5 ulasan:

  1. hahah, cat baru yang lawa. tau la kat cameron kan... hahhaa..
    iman, kau dah start keje ke skang nih? kak ain kate kau tengah nak carik keje...

    BalasPadam
  2. kat luar negara kot farha hehehe.
    Eh mcm mane lak ko leh kenal dgn kak ain ni? penah jmpe die kat mane2 ke?

    Aku ngah mencarik keje lagi. Kalau ade tender2 sabit rumput, perah kelapa pe sume, bleh r roger hahaha

    BalasPadam
  3. lawa jugak cat baru ni.
    :)

    paling best. sedaya upaya buat muke cute.
    alahai. cute la juga :)
    puji.....

    BalasPadam
  4. *iman*
    eh, kak ain kan penah datang tempat keje aku kat O&L tuh. lupe r tuh... tu yang aku ckp ni kakak iman ke?? hahaha..

    wahh luar negara.
    bagus.. aku dengar Mydin perlukan orang kat bahagian stor simpan makanan. tukang halau semut dekat tempat packing gula. cube2 ler tanye. mane tau available lagi..

    BalasPadam