Sabtu, 25 Disember 2010

Lame btol aku tak blog

Yeah.... dah lame giler aku tak tulis blog. Boleh di kata kan hampir takde ape pon update terkini. Mungkin sebab ade beberapa incident yang berlaku sejak kebelakangan ni. Alhamdulillah, kini keadaan kembali tenang seketika.

Sebenar nye artikel blog kali ni sekadar nak update benda2 mengarut je. Lame kot aku tak menaip . Gambar2 convo pon aku tak upload. So aku upload la sekeping kat sini.



Pada suatu ketika dahulu, aku pernah buat twitter, tapi tak pernah pon guna. Cuma post 2 kali je mase tahun 2008. Tanpa memberitahu sape2, ade la 3 orang follower walaupon baru 2 kali post. Sape2 rase nak follow twitter aku ni, click la. Tapi aku berkemungkinan jarang nak update. Selamat bertwitter.


https://twitter.com/nuriman

Tiada ulasan:

Catat Ulasan