Ahad, 31 Mei 2009

Akhil Hayy & Kak Mai - fikir kan keputusan terbaik demi anak2

Hari ni aku belek2 surat khabar mingguan smalam, aku terperasan muke Kak Mai ( Maizawati Zainal), isteri Akhil Hayy. Sebelum ni aku ade dengar2 cerita gosip Akhil Hayy dengan Waheeda, tapi aku tak layan pon cerita yang di bawa angin. Tapi kali ni aku baca statement dari Kak Mai sendiri kat surat khabar.



Semoga Kak Mai sekeluarga tabah

Biasenye aku malas nak layan gosip2 artis nih.Sebelum Akhil Hayy keluar kan album kembara sufi, pihak Medtech dan Rakan masjid pernah menjemput beliau dalam menjaya kan konsert Kembara sufi 6. Untuk berurusan dengan Akhil Hayy waktu tu mesti la melalui Kak Mai selaku pengurus. Tu yang aku rase nak tau perkembangan keluarga dieorang.

Aku terkejut jugak dengan statement kali terakhir Kak Mai jumpe suami dia bulan February 2009. Aku tak bersetuju dengan tindakan meninggal kan isteri dalam tempoh masa yang lama.

Aku memang alergik dengar bab2 cerai. Perkara ni akan mendatang kan kesan tak baik kepada anak2 sendiri. Tapi sekiranya itu la jalan terbaik untuk kebahagian anak2, aku hanya dapat doa kan Kak Mai, Akhil Hayy dan anak2 tabah menghadapi dugaan.

p/s: kenangan pahit si anak kecil


Cahayanika Melaka
Videography | Photography | Hena design | Stationary shop
nuriman@cahayanika.com | 019-2678221

www.sepitbaju.com

2 ulasan:

  1. entry kaw da berzaman.tp aku terpanggil utk meninggalkn jejak.hehe!

    BalasPadam
  2. ngeh3, tinggal kan la jejak2 mu itu hehehe.

    BalasPadam