Jumaat, 13 November 2009

Melatih paru2 dan siput itu mati

Pagi tadi
Sedang aku melatih paru2 dengan ber lari2 di tepian tasik UTP.
Tiba2 aku terdengar bunyi KRAAAAKK!!!!!

Aku berhenti kejap dan tengok ke bawah
Siput babi itu sudah tidak lagi kelihatan seperti seekor siput

Moral of the story: Ajal maut di tangan tuhan, kita tak tau bila giliran kita akan sampai

Cahayanika Melaka
Videography | Photography | Hena design | Stationary shop
nuriman@cahayanika.com | 019-2678221

6 ulasan:

  1. iman. hajar ckp die dah biase sgt da terpijak siput nih. kekdg siput yg pijak die adelah.

    BalasPadam
  2. ko takut kene pijak ker?? hurm..boleh jadi gak...
    tibe2 ultraman datang lawan raksasa..kite kene lenyek..huhuh!~

    BalasPadam
  3. haha cerita kelakar yg menginsafkan. :D

    BalasPadam
  4. siput tu joging gak kot man..
    tetiba rasa geli geleman terbayang kan siput yang besar ngn sesungut dia yang tercacak tu.. hee~~

    BalasPadam
  5. Nor: hajar rupa2 nyer pembunuh jgak hahahaha

    Azrul: Ultraman turun kat jepon je. Malaysia takde pon, paling tak pon cicak man je.

    Cik yah: Kelakar ko cakap? tak ke sadis siput tu mati, ish3

    Mar: Siput tu dah di lahir kan mcm tu mar. Kite pon tak tau kot2 siput tu cakp, eey geli gelaman tengok manusia ada kaki dgn tangan.

    BalasPadam
  6. hua3...
    cesss....kte bukan pembunuh sbb kite membunuh tanpe niat la, iman.
    kte ase siput comel pe...
    (mesti ade gak siput yg cakap "manusia comel pe...")

    BalasPadam