Jumaat, 11 Disember 2009

Terus kan berenang

Semalam seharian suntuk aku rasa down sangat. Yang mane tak seorang pon tau ape yang aku tengah harungi. Rasa down sampai kan aku mampu merasakan denyutan di kepala.Tiba2 aku teringat nyanyian Dory....

Hey there, Mr. Grumpy Gills. When life gets you down do you wanna know what you've gotta do? Just keep swimming. Just keep swimming. Just keep swimming, swimming, swimming. What do we do? We swim, swim.
- Nyanyian Dory -

p/s: rumit kan hidup ni? tapi percaya lah kita mampu mengharungi nya.


6 ulasan:

  1. InsyaAllah, Dia akan sentiasa ada di sisi kita ketika kita merasa down... kuatkan semangat... all the best... sesusah mane pun cabaran tu mesti ada hikmahnya...

    BalasPadam
  2. Just keep swimming!
    haha..
    comel gle..
    betul tu..
    jgn putus asa..
    chill ya!

    BalasPadam
  3. iman, pandai berenang ke? haha. hurm, dah habis study,so dah start apply keje ke? ke nak continue master? keep it up man! u can do it!

    BalasPadam
  4. ohh...all da best...insyaAllah will find da way..bertuahnya hidup bila diberi peluang merasakan "kasih syg Allah"...Dialah sumber segala2nya

    BalasPadam
  5. Terima kasih tanpa nama

    iera mmg tengah berenang ni. hehehe. oi orang melaka, aku dah abes blajau dah nih. mencarik khije la ni hehehe

    BalasPadam
  6. Dalam kesibukan dunia terselit ketenangan di hati-hati manusia. Jadilah manusia seperti itu.

    BalasPadam