Khamis, 28 Ogos 2008

Run time error type 13 finally solved




selama beberapa hari , beberapa ratus barisan kod di belek. rupe nye skit je yg kene ubah. cis.... tp itu la hakikat dalam programming.

hujung minggu yg lepas, aku dgn rakan2 konvoi g UTP. dkat 8 buah kereta kot? alhamdulillah semua selamat sampai dan balik. sbnar nye aku g konvo sbb nak jumpe kengkawan n bdak2 medtech(Media & Technology Club). walau pon intern baru 2 3 bulan, tp sbb rapat sgt dgn bdak2 medtech, tu yg rase mcm lame x jumpe. hahaha. tp mase terhad, x semua org dapat jumpe.

aku datang bwak kerete dan adik2 (Amin dan Azam). saje nak bwak die jenjalan. hari pertama, lepas konvoi ramai2, aku pon dah kepenatan sbnar nye nak tdo kat bilik member. nak kuar kereta pon malas, last2 aku tido dalam kereta dgn enjin kereta & aircond hidup .utk hari esok nye plak, tetiba adik aku nak tdo plak dalam kereta lg, sbb die segan nak tdo kat bilik member aku. last2 esok pg, enjin kereta jd semput. pengajaran disini kalo tido dalam kereta dgn enjin yg hidup, lame2 die jd semput. tp kalo tido dalam kereta dgn enjin x hidup, boleh mati kelemasan dalam kereta. so tdo dalam kereta x baik utk kesihatan.

mase convocation, ade la sorang mamat nih ajak aku g menembak org . so aku pon ikot la tangkap gambar manusia ketika nak convo. bile tgok dieorg rase mcm, bile r aku nak grad nih.tp diri x layak lg nak grad. tp insyaAllah, suatu hari aku akan layak bergelar graduan.

aku sempat jgak la pakai topi ape ntah tu. mula2 org yg amik gambar ni takot nak pakai, die takot di sumpah laknat kalo pakai topi pelik ni hahaha. walau ape2 pon credit kat photog yg amik gambar aku pakai topi pelik tu

masa yg terhad bwat kan aku terhad gak nak jumpe rerakan. antara nya dapat lepak2, dgn senior2 medtech, coursemate bdak2 kaki photo ,tutor lab Object Oriented Programming(Kak Fadz). dan kacau bdak2 komiti convo fair.

nak ucap terima kasih jgak kepada sape2 yg belanja makan tgh ari dan makan malam.adik2 aku pon dapat belanja makan.trimas. walaupon kak fadz x bg upload gambar die, tp aku seorg yg degil kih3. jgn marah ye kak fadz nanti lambat kawen hehehe. kepada yg tumpang kan bilik, trimas gak.(aku menumpang di bilik org)kepada yg dah grad, Tahniah.....

tentang game paintball aku, hancus, lebur hahaha. paling penting, aku sronok jumpe rakan2 , senior, bdak2 medtech, staff UTP.

Untuk barisan kemimpinan baru Kelab Medtech, aku nak ucap kan tahniah. selamat menjalan kan amanah dgn baik. Jaga ukhwah sesama sendiri, sesama kelab lain dan jgak2 org2 lama dan baru.

p/s: banyak pengajaran yg aku dapat bile berborak dgn orang. aku jd seorng yg lebih bersyukur. smoga kawan2 aku, tutor aku, senior aku dan penduduk bumi yg laen tabah dalam dugaan yg sementara ni.

6 ulasan:

  1. Orang g convofair, bdak2 intern g convoi fair.huhu. Anyway thanx sebab datang. dan padan muke x dpt makan (yes2!huhu~) keje elok2...SV tgh skodeng ko kat bilik die.


    tol.


    tgk blakang.

    BalasPadam
  2. yela syafiq, tekaan ko SV aku kat blakang salah sama skali. sbb meja SV aku senantiasa di depan aku yuhu~ kite enjoy~

    BalasPadam
  3. kenapa lah mari kalo xsinggah.. ceh, ko sorang je xsmpat jumpe ak heheh.. xsempat la nk jumpe ko, asal ak datang booth ko xde, asal ak pulak xde (ponteng) ko dtang booth...

    BalasPadam
  4. saje x tulis name aku,tu takut aku lagik popular ko la tuh kat blog ko snirik..kihkih

    BalasPadam
  5. language prob la lu mat.. tah pa pe ko taip kat atas tu 'orang itu'...

    BalasPadam
  6. kepada "orang itu" aka ejat, aku ngak mengerti ayat kamu. ni la akibat di office cakap org putih je

    BalasPadam