Sabtu, 1 November 2008

Yan Besar, negeri Kedah - Sepiters



nuriman@cahayanika.com | 019-2678221 |
www.cahayanika.com

9 ulasan:

  1. eh iman..
    anak pak ngah talib ar.
    hee;p

    kat utp mek ape wey?
    tak kenal aku?

    BalasPadam
  2. owh yati ke?
    ingat2 lupe la. Tu pun ain jadi reminder
    anak mak tunggal eh, sedara dgn abg eddy insurance.
    Iman kat UTP amik Sistem Maklumat Perniagaan.
    wah ade gak photog di kalangan sedara mara ni hohoho

    BalasPadam
  3. ngehee..masa blaja sijil je belajar tapi tak berkemampuan nak beli DSLR tu mahal sangat. mampu pakai nikon digital je. T-T uwa...

    BalasPadam
  4. terpula plak.
    polini's tu geng kawan kepada bf aku punya abg ipar. kakak dia ngan abg ipar dia belaja photography gak. just kenal2 gitu je. lagi satu, idola dalam art n photography adalah pakcik kukubesi. nak tgk karya dia tgk kat web ni http://kukubesi.fotopages.com/
    http://komunis.fotopages.com/
    ni memang gempak ar. skt jiwa gak tgk arwork dia. lagi sorang tgk kat web ni,
    http://allodealova.fotopages.com/

    BalasPadam
  5. owh kuku besi, tau2. bleh usha website die gak www.kukubesi.com
    bagus bidang fotografi ni. Aku pun minat huhuhu.
    Tapi persaingan ramai sangat sekarang. so kene bijak bersaing gak la. Aku amik sekadar minat2 dgn tolong ayah je hehehe. wah cepat reply

    BalasPadam
  6. woi g chatting la.ruangan berkenalan lak kat cni.
    btw,im 21,male,KL

    BalasPadam
  7. ejat aku tak kisah dalam apa medium sekali pun nak berhubung dengan pembaca blog aku. Ko mcm desperado je jat hahaha

    BalasPadam
  8. Dem..ko wat jejak kasih kat sini pehal oi? ko jejak kasih kat len aa..
    wakakaka..

    BalasPadam
  9. wuakaka korang jeles ke?
    owner blog tak kisah pon.
    tuan nyer blog dia nyer suka ar.
    huahahaha mamat ni kazen aku. kehehehehe;p

    BalasPadam