Khamis, 25 September 2008

Kod yang sepatut nya ada dalam hidup seharian kita

dim msg as string
msg =
"9. Seringkali saya ingatkan yang saya bukan seorang yang berputus asa. Saya yakin pada Hikmah Tuhan yang tersembunyi."

With Sabar

Do Until CabaranHidup.EOF


If CabaranHidup.Fields("status").Value = "berjaya" Then


txtHati.Text = "bersyukur"


else


txtHati.Text =
msg

End If


CabaranHidup.MoveNext


Loop


End With

walaupun compiler akan detect error, tapi logic nye ade. Tension dengan kerja2? bersyukur lah sebab ada orang tension tak ada kerja. betul tak ada kerja pun tension jugak. hehehe

p/s: kepada pengamal vb6, mesti die tau kat mane aku salah. hahaha

nuriman@cahayanika.com | |
www.cahayanika.com

3 ulasan:

  1. Fuh, pengamal vb6 lak hehe.

    VB.NET jela

    BalasPadam
  2. hailo.. ye la pakcik. everyone has right to share their stories kan.

    me in reality and me in virtual life is not the same. :P

    Xkan nampak muka aku tensyen kat real life. Senyum je memanjang. dun worry.

    BalasPadam
  3. cik iman, meh r raye dtg umah. hahah.. ni nak raye. selamat hari raye

    BalasPadam