Jumaat, 12 September 2008

UTP - Video Aga Khan Award for Architecture 2007

Sebelum ini UTP pernah tersenarai dalam Aga Khan Award. Aku cuma baca artikel di sini je. Tapi tengok video ni lagi best , aku baru perasan ade dekat youtube video aga khan ni. Sebenar nye aku teringin nak buat video2 production. tu yang kejap2 tengok youtube. so kepada siape2 yang tak pernah tengok video UTP ni boleh la tengok. video ni di upload kan oleh Slimcom.




Yang ini pulak video dari Ahmeddoooha. Sebelum ni aku pernah tengok video ni tapi tak pasti pulak kat mane.



p/s: It's true, the university truly inspired me. when i first came to the university, i stunted with the design of the building, when i be the student, i inspired by other UTP students, when i go to my room, cis internet slow la pulak. semoga internet connection UTP bertambah laju lepas intern ni. huhuhu

nuriman@cahayanika.com | 019-2678221 | www.cahayanika.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan