Selasa, 7 Oktober 2008

Aku dapat duit dari internet

owh macam ni la agak nye orang kata jana duit dari internet. Sebenarnya aku pon tak faham macam mana la syarikat pengilat kasut tu bagi aku 30 sen. walau ape2 pun aku masih lagi memasang cita2 nak jadi usahawan hehehe

p/s: aku kagum macam mana Chedet dulu berniaga buah2an mase die muda2.

nuriman@cahayanika.com | 019-2678221 |
www.cahayanika.com

3 ulasan:

  1. aku memasang cita2 menjadikan internet sbg platform gain money.hehe!

    BalasPadam
  2. ha syaza, bleh dapat 3 posen hehehe

    BalasPadam
  3. The 1st income from the internet is always the best.
    Kalau dah susah payah berusaha dan akhirnya mendapat hasil...fuhh..nikmatnya memang tak terkata..

    Arul

    BalasPadam