Khamis, 23 Oktober 2008

Medtech Raya Fiesta 2008

Hari ni aku tak pergi makan tengahari. Aku pun surf la internet mencari bahan bacaan. Bahan bacaan termasuk la juga blog2 kawan. Dalam banyak2 blog aku usha aku , bila aku tengok gambar 1 ni aku terkenang plak kisah2 menyiksa jiwa aku dulu. Kenangan tetap kenangan sama ada ia meninggal kan pengajaran atau tidak, itu bergantung kepada individu.


Medtech Raya fiesta merupa kan acara sambutan aidilfitri bagi merai kan keluarga MEDTECH.Aku daftar menjadi ahli kelab Medtech ketika foundation 1st sem. Tapi terlibat dalam menjadi Media Crew pada foundation 2nd Sem . Senior yang telah menawar kan aku untuk terlibat dalam Media Crew UTP. Macam2 kesusahan aku dapat daripada kelab tu dan dari kesusahan jugak la aku belajar.

Dan aku teringat nasihat dari seorang penoreh getah.
"bila dalam kesusahan kita akan hargai nikmat senang"

p/s: Nukman, selepas aku amati gambar tu aku rase ko bukan photogedik tapi Photopoyo hahaha. ape2 pon aku suke moto die. "Poyoness make me confidence". 13 Oktober 2007 lepas merupa kan first posting aku. Selamat Ulang tahun blog aku yang pertama, aku memang mudah terlupa tarikh2 penting hahaha. kepada calon MPP, All thebest utk pilihanraya kampus UTP

nuriman@cahayanika.com | | www.cahayanika.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan