Selasa, 14 Oktober 2008

Sedikit update

Jam dah menunjukan tepat pukul 7 malam. Aku masih lagi di office, confirm balik ni kene soal siasat dengan ibu, sebenar nye aku baru je update Cahayanika.com. aku tambah galeri kat bahagian fotografi. Aku masih baru lagi dalam berjinak2 dunia website ni, antara ape yang aku fikir sebelum buat website iaitu,

1. senang nak urus
2. jimat kos
3. kelajuan

hehehe buat mase ni tu jela hasil yang termampu. Hosting pon free, dan aku tumpang domain tukiman.com buat sementara waktu. Aku combine kan pengunaan tiltviewer dengan flickr. Mudah, kalau aku update flickr, automatic galeri akan update. k sampai di sini

p/s:semalam aku keluar dari pintu office, terkezut bile tengok hari dah gelap. hari ni tak lagi

nuriman@cahayanika.com | |
www.cahayanika.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan