Rabu, 29 Oktober 2008

Trailer cerita budak kelantan - Movie


Trailer filem budak kelantan yang membuat kan aku nak sangat tengok cerita ni. Sesungguh nye aku memang kagum dengan negeri Kelantan. Waktu aku melawat Kelantan, aku memang suke tengok orang2 berniaga. Aku pun kagum dengan Nik Aziz walaupun dulu aku pandang serong terhadap kepimpinan beliau. Aku cuma geram kepada orang mengawal Media masa yang membuat kan aku salah faham.

Kito ni, kalu jahak pong jange duk sekak oghe nok buak baik..

Kita kalau buat jahat pun, jangan sekat orang yang nak buat baik. Jangan la sekat media masa kalau nak mendedah kan perkara baik.

kepada yang bosan2 , dengar la lagu crazy frog ni hahaha




p/s: selamat datang D80 & SB800. Susah gak nak mencari yang baru


nuriman@cahayanika.com | |
www.cahayanika.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan