Selasa, 7 Oktober 2008

Cahayanika versi 1.0 - Terima Kasih ahli Haiwan di Malaysia

Mase lunch hour tadi aku kemas kan cahayanika kepada version 1.0 . Memandang kan page load dah mencecah 1000 dalam masa 3 bulan(Alhamdullillah), kene la kemas2 skit web tu . Aku tambah page untuk mudah kan orang faham tentang ape yang nak di sampai kan. Ade gak guna pictoBrowser untuk memudah kan pengguna2 Flickr. Anda boleh dapat kan code HTML untuk display gambar2 di blog anda dari akaun flickr. Serius beb, application tu memang best dan mudah.

Gambar2 Haiwan di Malaysia




Sekalung penghargaan kepada penyumbang gambar di group Flickr : Haiwan di Malaysia . Pelbagai orang telah join group tu untuk berkongsi dan meingkat kan pengetahuan tentang haiwan . Ada yang berpangkat Dato, Doctor, pelajar dan ramai lagi yang berkongsi gambar. Ribuan terima kasih juga kepada Dr Yati lecturer dari UKM yang telah menyumbang banyak informasi tentang haiwan.

kepada yang dah melawat Cahayanika, aku ucap kan terima kasih. InsyaAllah aku akan cube perbaiki laman tu dari segi kelajuan dan design. Segala komen dan kritikan membina tentang website tu amat di alu2 kan.

p/s: Terima kasih kepada pengungjung blog aku juga, Selamat Hari Raya~

nuriman@cahayanika.com | | www.cahayanika.com

2 ulasan:

  1. oi orang kampung.. x jumpe pn mase raye aritu?

    BalasPadam
  2. parit belakang rumah kak lina tu tempat aku berkubang dulu mase skolah. hahaha. meh raye rumah aku , bukit kecil

    BalasPadam